Ocenjujem, da bo glavni preboj dosežen čez dve do tri leta, ko bomo po samostojni kolesarski površini kolesarili od Dravograda do Podčetrtka. Na ta način bosta povezani dve veliki okolji, ki imata že danes kar nekaj kolesarskih površin.
Naj omenim še dve kolesarski povezavi, ki bosta omogočili preboj. To je kolesarska pot čez Hudo luknjo, po trasi bivše železnice in kolesarska povezava Bled – Bohinj. Razpis za izvedbo del na prvi povezavi je bil že objavljen, za Bled – Bohinj pa bo objavljen v roku enega meseca. Pomembne povezave so še Celje – Štore – Šentjur – Rogatec in dokončanje Celje – Laško. Stvari se dogajajo s pospešeno hitrostjo. Temu morajo slediti vsi, od načrtovalcev do projektantov. Projektanti potrebujejo ustrezne podzakonske predpise, pri umeščanju v prostor si želimo uporabo že obstoječih površin in njihovo nadgradnjo, treba je najti način za urejanje državnih kolesarskih povezav po občinskih cestah. Država bo lahko participirala, vendar delno, ne vse, v ustreznem dogovoru z lokalno skupnostjo. Čaka naš še veliko dela.