Nekateri projektanti so predlagali, da bi bilo potrebno več štetja kolesarjev in na osnovi tega projektirati širine kolesarskih poti. Pablo Celis, danski strokovnjak za kolesarsko infrastrukturo, s katerim smo se pogovarjali preko zooma pravi, da to ne zadošča. »Ko načrtujmo kolesarsko infrastrukturo, moramo gledati 40 let naprej,« trdi. Kako torej prepričati investitorja, da bo financiral kolesarske površine, ki so na prvi pogled preširoke za trenutne potrebe? »Na Danskem ne bi nikoli naredili samo meter širokega kolesarskega pasu, saj so že tovorna kolesa ali pa prikolice širše od metra. Sicer imamo kolesarske pasove, široke meter in pol, vendar je tej širini dodana varnostna širina, oziroma varnostni odmik od vozišča. Normalna širina kolesarske poti za dvosmerni kolesarski promet je štiri metre,« trdi Pablo Celis. »Investitorja je najbolje prepričati s številkami, na primer s trendi razvoja električnih koles ali pa s podatkom koliko nesreč se zgodi na ozkih kolesarskih površinah.« Tudi na Danskem se investitorji in projektanti najraje držijo minimalnih priporočil, zato je pomembno, da ta niso prenizka.