“Dobrega pojasnila ne vem, ampak morda je vendarle nekaj vzrokov.
Danska je precej bolj ravna kot Slovenija. Verjetno so tam že prej imeli več dovolj dobrih cest, ki so bile primerne tudi za kolesarjenje. In kolo je tehnični pripomoček, ki nekaj stane, danska družba pa je bila tehnološko prej dovolj razvita, da so si ljudje lahko kupili kolesa. Pri nas je bilo še takoj po drugi vojni kolo nekakšen luksuz. In kapitalistični gospodarski sistem je ljudem verjetno nudil več možnosti za nakup kolesa in boljših koles kot socializem.
Najbrž vpliva tudi gostota poselitve: gosteje naseljena Danska z večjimi mesti je najbrž bolj spodbudna, da se kam odpraviš s kolesom, kot pri nas v preteklosti. Pa morda malo skandinavske askeze, ki bolj deluje v smeri skromnosti in dela, če se morda v tem ne motim. Slovenci smo očitno narod ljubiteljev avtomobilov. Čeprav se zadnje čase kolesarjenje strmo vzpenja, a bolj v smislu rekreacije in športa, kot prevoza na delo in po opravkih, kjer se še vedno, vse preradi, usedemo v avto.”