Foto: https://www.radio1.si/

Kolesarsko povezavo Huda luknja med Velenjem in Mislinjo bo za dobrih 15.700.000 EUR gradil Strabag s partnerji VOC Celje d.o.o., RGP d.o.o. in Prohaus d.o.o.. Izbrana ponudba je bila edina prispela ponudba in po dopolnitvi, po naročnikovi presoji, izpolnjuje vse razpisane pogoje in je dopustna.

Nova kolesarska povezava bo dolga 9,4 kilometra. Projektno dokumentacijo so pripravili J.V.Cestni inženiring d.o.o. in IRGO consulting d.o.o..  Inženir projekta je JV ZIL inženiring s partnerjem GRAMUR, Zlatko Murko s.p.. Izvajalec bo v delo uveden deset delovnih dni od datuma sklenitve pogodbe, rok za dokončanje del pa je 21 mesecev od uvedbe v delo.

Kolesarska povezava od Velenja proti Koroški se bo začela na Selu in bo ob desni strani reke Pake vodila do kamnoloma Paka, kjer bo prvič prečkala reko in cesto. Na celotni poti bodo do Doliča, kjer se bo navezala na kolesarsko pot po Mislinjski dolini, imenovani Štrekna, urejeni štirje novi nadvozi, dva mostova, obnovljeni bodo trije železniški predori, zgrajen bo tudi nov predor v dolžini 145 metrov.

Obvestilo o naročilu je bilo objavljeno 13. julija letos, rok za prijave je potekel 23. avgusta, odločitev o izbiri pa je bila objavljena v Uradnem listu 30. novembra letos.

Poznate kolesarsko pot po Mislinjski dolini, imenovano Štrekna, na katero se bo navezala kolesarska povezava Huda luknja?

Štrekna je kolesarska pot, speljana po opuščeni trasi nekdanje železniške proge, ki je povezovala Velenje z Dravogradom. Ime kolesarske poti izhaja iz dejstva, da je kolesarska pot speljana po opuščeni železnici oz. t. i. »štreki«. Gre za eno infrastrukturno najbolje urejenih tovrstnih kolesarskih poti v Sloveniji s slikovito panoramo Pohorja in Uršlje gore. Štrekna ni le sodobna, slikovita kolesarska pot, temveč je tudi bogata zakladnica tehniške dediščine, ki služi kot brezčasni spomenik človeški iznajdljivosti in odločenosti pri premagovanju zahtevnega naravnega terena. Nekdanji infrastrukturni objekti ob Štrekni vključujejo mnogo predorov, mostov, viaduktov in drugih gradbenih posegov, ki sodobnim popotnikom omogočajo, da s kolesom odkrijejo slikovito naravno lepoto in tehniško zapuščino Koroške.

V celotni dolžini 24 kilometrov med Gornjim Doličem in Otiškim Vrhom je asfaltirana, enotno označena ter ločena od prometa. Ob poti so kolesarjem in uporabnikom na voljo številna postajališča z vso opremo. Z blagim in enakomernim naklonom je pot še posebej primerna za družine in starejše. V Otiškem Vrhu pot doseže 345 metrov nadmorske višine, v Mislinji pa na najvišji točki kar 590 metrov.

Štrekna bus

Štrekna bus je trideset sedežni avtobus s prikolico za šestnajst koles. Vozi na relaciji med Velenjem, Gornjim Doličem, Mislinjo, Slovenj Gradcem, Otiškim vrhom, Dravogradom ter kopalnim jezerom v Labotu (Lavamünd) na avstrijski strani. Prevoz koles je brezplačen.

FOTO: Strekna.si

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

KOLEDAR DOGODKOV