Prometnoinformacijski center avgusta z rekordno uporabo informacij – 2.5 milijona interakcij

Prometnoinformacijski center (PIC) sporoča informacije voznikom preko spletne strani www.promet.si, mobilne aplikacije Promet+, telefonskega odzivnika 080 22 44, klicnega centra 1970, twiterja @promet_si, facebooka promet.si. Pri vseh teh orodjih spremlja tudi statistiko njihove uporabe. Število interakcij na letni ravni že presega 10 milijonov.

Brane Nastran

Brane Nastran

Vodja oddelka I, Prometno informacijski center, DARS d.d.

PIC prek svojega sistema zagotavlja prometne informacije za državne ceste v Sloveniji v taki obliki, da jih lahko zajemajo in uporabijo tudi drugi mediji (npr. v obliki novic, e-poštnih sporočil, t. i. web servisov ipd.).

Poleg tega pa jih voznikom sporoča tudi preko lastnih medijev, predvsem:

  • spletne strani promet.si,
  • mobilne aplikacije Promet+,
  • telefonskega odzivnika 080 22 44,
  • klicnega centra 1970,
  • twiterja @promet_si,
  • facebooka promet.si.

Pri vseh teh orodjih PIC spremlja tudi statistiko njihove uporabe. Gre za orodja, za katerih uporabo mora uporabnik sam aktivno poiskati informacijo, npr. odpreti spletno stran, zagnati aplikacijo, poklicati po telefonu …

Tako PIC vodi statistiko telefonskih klicev, ki jih je mogoče postaviti na isti imenovalec z obiski spletne strani, zagoni aplikacije, ogledi posameznih objav na twiterju in facebooku. Število takih klicev/ogledov/obiskov na letni ravni že presega 10 milijonov.

V tabeli je prikazan trend povečevanja uporabe prej naštetih orodij. Opazen je padec v letu 2020 zaradi ukrepov ob pojavu koronavirusa.

V letu 2021 pa se je promet že vrnil v stare tirnice in avgusta 2021 smo zabeležili rekordno uporabo teh orodij na mesečni ravni od začetka delovanja PIC-a leta 2006. Samo v tem mesecu je bilo klicev/obiskov/ogledov skupaj skoraj dva milijona in pol.

Uporabniki imajo na spletni strani www.promet.si še eno možnost spremljati pomembne prometne informacije.

V rubriki MOJ PIC lahko kreirajo uporabniško ime in se prijavijo na različne informacije, ki jih prejmejo po elektronski pošti ali pa, če imajo na mobilnem telefonu naloženo aplikacijo Promet+, prek t. i. potisnih sporočil (notifications).

Tam se med drugim lahko naročijo tudi na pomembne informacije za tovorna vozila.

Če se z istim uporabniškim imenom prijavite v aplikacijo Promet+, lahko npr. rubriko Moje poti urejate kar prek zemljevida na spletni strani. Tako si npr. uredite nekaj alternativnih poti v službo, ki jih zjutraj na hitro preverite na aplikaciji, ki za vsako pot pokaže trenutni potovalni čas.

Aplikacija je na voljo za IOS, Android in Huawei.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

KOLEDAR DOGODKOV