Na podlagi štetja prometa je bila izdelana študija, ki je zaobjemala možnost izgradnje tako ‘turbo’ krožišča kot rekonstrukcijo obstoječega semaforiziranega križišča. Analiza je pokazala, da je krožišče neustrezna izbira, saj bi še podaljševalo obstoječe kolone vozil, obenem pa bi krožišče tudi prostorsko težje umestili v obstoječe območje. Izvajalci študije s podjetja APPIA d. o. o predlagajo, da se rekonstruira obstoječe semaforizirano križišče z izgradnjo dodatnega desnega t. i. mimobežnega pasu, ki brez semaforske regulacije omogoča večjo ‘prehodnost’ desnih zavijalcev. Potrebno bi bilo tudi premakniti območje pričetka zavijalnih pasov čim bližje priključku oz. izvozu s hitre ceste. Ob tem pa urediti tudi ‘prometno krmiljenje’, ki trajanje zelenih luči prilagaja dejanskih prometnih tokovom. Tako bi se ob zaznavi povečanih zastojev ustrezno podaljšalo trajanje zelene faze na določenem kraku in tako zmanjšalo dolžino kolon. Prometna študija je zaključena, sledi izdelava nadaljnjih projektov za pričetek investicije, s katero naj bi predvidoma pričeli v prihodnjem letu. Investicijo bo vodila Direkcija RS za infrastrukturo v sodelovanju z Občino Ajdovščina.